(Gambar) D.I.Y Sendiri Jer. Rumah 16′ x 65′ Pasangan Ini Macam Hasil Sentuhan Profesional. Memang WOW !!!

Tiada yang salah mahupun betul dalam mendekor kediaman. Bagi setengah orang, tak suka gaya dekor yang anda persembahkan namun ada juga yang tetap mumuji. Sebenarnya dalam mendekor ni sangat subjektif. Tapi yang paling penting adalah perancangan yang rapi. Kalau tak, beli lah mahal macam mana pun perabot dan aksesori, tetap nampak semak dan kurang sepadan. Seabb itu, ramai yang nak kan rumah cantik akan melantik perunding dan kontraktor untuk menzahirkan dekorasi kediaman yang diimpikan. Adakalanya memang sangat mudah untuk dilihat sama ada kediaman ini mendapat sentuhan pereka atau pun tidak.

Namun, melihat kediman milik Nur Ilham Rofi dan suaminya yang terletak di Semenyih bagaikan hasil seorang yang profesional. Kediaman yang berukuran 16×65 kaki ini menjadi impian Puan Ilham dari bangku sekolah lagi. Mendapat sokongan dan bantuan daripada suami, setiap inci kediaman dirancang sebaik mungkin untuk memastikan impianya dapat dizahirkan. Pasangan ini membanting keringat menyiapkan keseluruhan dekor kediaman ini dalam tempoh 2-3 minggu.

Alhamdulillah suami saya sangat banyak membantu especially part wainscoting kami DIY sendiri. Dia juga minat untuk dekor dan mencantikkan kediaman kami. Tanpa bantuan beliau tak dapat saya menyiapkan seorang diri. Jom kita layan gambar-gambar hasil kerja mereka …

 

 


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*