Masa susah hidup bahagia, bila dh senang, suami ada gf. Dia ludah saya depan gf dia

Benar kata orang, isteri di uji saat suami tak punya apa, dan suami diuji saat dia punya segalanya. Salam. Tolong hide profile saya. Saya bercinta dengan Daniel sejak sekolah. Habis SPM, saya memilih untuk terus berkahwin. Walaupun kesal, orang tua saya merestui pernikahan kami. Daniel suami yang baik. Walaupun berkerja sebagai technician di sebuah hotel …

Allah uji saya, duit tinggal seringgit. Perut lapar, nk beli air pun tak lepas. Akhirnya saya

Allah tolong saya. Duit seringgit di telapak tangan, saya genggam kemas. Untuk membeli minuman pun belum tentu lepas. Kebetulan malam itu saya sangat-sangat lapar. Lalu tanpa hala tuju yang jelas, saya singgah sebentar di sebuah surau berdekatan rumah sewa untuk menunaikan solat isyak. Tahun itu 1998, ketika saya masih lagi bujang.“Apalah yang boleh dibuat dengan …

3 jenis air rebusan paling ‘keras’ inilah rahsia wanita dulu² tetap cantik luar & dalam

Kebanyakan wanita hari ini jarang yang amal minum air rebusan seperti ini, walaupun sudah tahu tentang khasiat dan kebaikannya untuk tubuh badan. Namun jika benar anda mahu jaga badan untuk Encik Abang Sayang, bolehlah jadikan minuman ini sebagai amalan. 1. REBUSAN SERAI & HALIA Ambil 3 batang serai 4cm halia @ 2 ketul Diketuk kedua …

Ustaz Ebit Lew kongsi 3 doa ini untuk anak dengar kata & rumah tangga jadi bahagia

Semua pasangan yang mendirikan rumah tangga dan mempunyai anak mengimpikan keluarga mereka bahagia dunia akhirat. Macam mana nak bahagia rumah tangga? Macam mana nak anak-anak dengar kata, baik soleh dan solehah? Menurut Ustaz Ebit Lew tiada siapa boleh beri kita bahagia melainkan Allah SWT sahaja. Dialah yang memberikan hati kita tenang dan bahagia. Dialah yang …

Jom try resepi ‘Mushroom Sup’ kegemaran anak-anak. Rasanya ala-ala Pizza Hut tau !

Emm lama jugak la xmengintai dapur nie ha dek kesibukan yg melanda diri..huhu walaupon gitu still lagi senyap-senyap dok ngintai dapur jiran-jiran yang aktif…bagusnye la kan hari2 tayang menu best…tu yg agak terliur tu… oklah actually Mushroom soup nie dah 2 kali buat baru hari nie sempat nak tayang….memang betul2 puas hati dengan hasilnya kira …